Fredagsträning

Lagom trött blev det morgonträning. Armar, bröst och lite mage. Vi var 4 pers på gymmet så var grymt skönt. Passade på och pröva en bicepsövning jag velat pröva länge men inte vågat. Den när man kör i cabeln men att man ligger på golvet och kör. Gud vilken bra kontakt man fick och orkade ta mkt mera. Hoppas jag vågar göra den flera gånger.
 
De här bilderna säger väl en del att de går framåt iaf. De små bilderna är tagna innan graviditeten och är jämnförda då och den stora bilden är från idag. Dock har jag jävligt dålig mobilkamera nu så man ser ju inga konturer som vanligt men den lilla bullen syns ju iaf. Så utveckling på både biceps och axel :D 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vilken skillnad herregud!!

2013-05-17 @ 11:24:53
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag älskar den övningen - liggande bicepscurl. Precis som du skriver så får man både fin kontakt och orkar betydligt tyngre = härligt! :)

Fina framsteg med armarna och ja, överhuvudtaget med tanke på bilderna du lagt upp i inlägget under. Du är så fantastiskt duktig och kämpar på otroligt bra! Hoppas du förstår hur duktig du är! :)

2013-05-19 @ 12:18:25
URL: http://skinnyjeans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0