Helt underbart

Underbart träningspass. Ökade i både det ena och det andra. Blev armar, bröst och mage. Ökat lite med övningar för magen så hoppas på och ha lite träningsvärk imorn. Avslutade med 25 minuter pw. Så nu sitter jag här och har ett par riktigt pulsernade armar. LÖV IT! Foltomt på gymmet. Var 3 pers. Man märker att folk inte tycker det är lika roligt längre men vi andra köttar på :D 
 
Annars då? Vågen stog på + 0,5 kg. Inte så mycket att hänga i granen men jag har konstigt nog inte ångest och jag har haft lite för mycket kalasigt i en vecka med både personalfest och valborg och har ätit med lite för slappa tyglar. Men jag mår bra! Hade detta varit förut hade jag haft störta ångesten men som sagt, skynda långsamt. Nästa vecka ska vågen stå på minus igen så detta gör inget ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0