Jag vill, jag ska och jag KAN!

Åh jag älskade tankarna som flög i skallen på mig på gymmet idag. Kände mig som en beast, nae inte riktigt men fy fan vad jag köttade på. Jag VET att jag kommer klara detta. Jag SKA gå i mål. Jag VILL detta och jag vet att jag kommer KLARA detta. Jag gör detta för mig själv och ingen annan. Jag vill bli nöjd, jag ska bli nöjd! Jag tänker verkligen inte sluta det jag har påbörjat.
 
Träning är fan som terapi för mig. När jag tränar vill jag bara ha mer och mer. Jag blir glad och full av energi. Jag älskar det. Jag tänker alltid prioritera in träning i mitt liv. Tid finns bara man vill. Jag vill lära mig allt inom kost och träning. ÅÅÅH! Lycka!
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du är så jävla peppig!

2013-05-23 @ 15:57:26
URL: http://heidika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0