Never give up

Har hunnit med o träna två gånger idag. Blev ett kondtionspass imorse på 50 minuter som gick riktigt bra. Varvade cardiowave, löpbandet och cykel.
 
Nu på kvällen var jag och körde zumbacore. Både hatar och älskar att jag gick dit. Hatar för att bägaren rann över så att säga. Att jag aldrig känt mig så jävla onöjd med mig själv, men kom hem och fick gråta en skvätt sen var det inte mer med det. Hade det varit förr hade jag ältat det som fan men min dotter har gjort mig så jävla mkt starkare. Det var det jag älskade med passet, att jag tänker fan i mig inte ge upp förns jag är där jag vill vara. Jag får inse att jag är fet men jag gör iaf något åt det. Jag har ett mål som ska slutföras. Jag tänker stå där som en vinnare.
 
Har en låt som går på repeat när jag är på gymmet. Är egentligen en ganska lugn låt men den låten väcker så mycket känslor och tankar som gör att jag inte kommer ge upp utan bara forsätter och forsätter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym Du är med och ha gjort ett dubbelpass! Skall göra d imorgon !

Varför fick Zumban dig och må dåligt gumman?

Förstår att det är jobbigt när man har sådana dagar när man känner sig fet, haft också en sådan dag idag - haft lust och hoppa ur min kropp. Men du är vacker och du är på väg mot rätt håll och som jag alltid säger - DU ÄR AWESOME!!!

2013-05-21 @ 22:15:42
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Läskigt det där alltså... Ena stunden kan jag näst in på bryta ihop och så ser jag på Ebba och så blir jag så mycket starkare! Helt fantastisk vad en liten människa kan göra med en!

2013-05-22 @ 10:01:30
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0