Nyckelben

Åh jag har alltid tyckt att nyckelben är så himla fint på kroppen, och tänk att jag faktiskt hade ett par, vilket man inte kunde tro för flera år sedan då man inte ens kunde skymta en ända liten kontur hur mycket man än försökte utan att det var så pass mycket fett ivägen.
 
 
Har förövrigt tagit ledigt från träningen hela helgen utan någon större ångest. Kände både tors och fre att inte kroppen orkade ge 100 % så det var välbehövligt. Har dock kliat som bara den i ögonen i några dagar och känt mig tung i huvudet, vet inte om det kan vara pollen eller liknande jag kanske har åkt på? Men hoppas på och kunna kriga vidare imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh så fint med nyckelben mina börjar också äntligen komma tbaka!

Aw söt du e tack gummsan!

Puss

2013-05-26 @ 21:39:51
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Madde

Så kul när dom börjar kika fram! :D

2013-05-27 @ 09:45:18
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0