Onsdag

Vad veckorna går fort, inte klokt. Blev 2 pass idag med. Imorse var jag grymt seg, brutal träningsvärk i baksida lår från mådagens benpass. Men kämpade verkligen igenom axlar och rygg och det vare värt. Gav mig fan på att jag skulle gå på shbam idag för o trotsa mina negativa tankar från igår, men även för jag minns att det var så himla kul förra gången (även fast man då kände av det väldigt mkt i bäckenet/underlivet efter grav) och himla bra instruktör. Hängde med lite sisodär men svettig det kan jag garantera er att jag blev. Så jag är nöjd över dagen.
 
Imorgon får det nog bara bli en promenad med Alva eller något i den stilen. Är för rastlös för att bara sitta o dega hemma. Minns inte när jag bara tog flera timmar och satt framför tv och bara häckade, kanske ska göra det nån regning dag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad grym du e me dina dubbel pass!! Och kul att du börjar går på klasser

2013-05-23 @ 07:29:37
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack sweetie <3

2013-05-23 @ 16:04:44
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0