Tack för era peppningar

Jag blir så himla glad när så många skriver att dom blir inspirerade av mig. Det peppar massvis! 
 
Jag älskar verkligen träningen. Den gör mig glad. Jag känner mig starkare för varje gång. Jag vill verkligen bevisa att bara för man fått barn har inte världen gått under. Man kan träna, allt handlar om planering och prioritering.
 
Denna bild togs igår. När jag såg mig själv så kände jag att jag kanske kan bli nöjd med mig själv trots allt. Jag tycker inte jag ser brutalt fet ut längre. Ja jag har verkligen breda höfter och bastanta lår och det är nog något jag alltid kommer ha och något jag har accepterat. Bara att man får forma det med muskler istället.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jungarå Fotografi

Du är så fin :D

2013-05-11 @ 11:16:37
URL: http://www.jfotografi.se
Postat av: Danni,

Jag tycker att du är fin!

2013-05-11 @ 11:58:35
URL: http://captivatedminds.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud vad sexig du är ;-)

2013-05-11 @ 12:20:29
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: L

Du är alltid jätte vacker emma o du är duktig som kämpar :)

2013-05-11 @ 13:05:49
Postat av: Sandra Karlstad

Fick barn i november och har bara gått ner 10kg av de 23 jag gick upp. Man kan ju inte ens tro att du fött barn. Har du köpt nya kläder? Vart har du köpt den lilla svarta? Vill ha=) Mvh Sandra

Svar: Fick med min dotter i november. Men eftersom jag var fast besluten om att gå ner mina gravkilon så har jag kämpat på nu för att kunna fortsätta där jag var innan. Det är en topp och sedan ett par shorts som jag köpte för över 1 år sedan och då satt shortsen ganska tajt i midjan men kan nu ha dom riktigt bra. :O)
mittfatass.blogg.se

2013-05-11 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0