Veckans mått och vikt

Vikt
Veckans vikt:
 -0,3 kg
Total viktnedgång: -28,5 kg
Kvar till delmål: 0,6 kg

Mått
Arm som störst: 
39 -> 32 -> 34 -> 30 (0)
Under byst: 99 -> 83 -> 91 ->79 (-1)
Vid naveln: 97 -> 75 -> 91 -> 73 (0)
Buk som störst: 124 -> 89 ->114 -> 86 (0)
Röv som störst: 125 -> 106 -> 119 -> 104 (0)
Lår som störst: 77 -> 59 -> 64 -> 59 (0)

Kommentar: Men då! Har verkligen skött mig med maten och rört på mig en hel del. Nu har det bara varit några fjuttiga minus i flera veckor. Men jag ska inte hänga läpp. Har väl varit bortskämd innan och kroppen har väl börjat och vänja sig så måste verkligen fundera ut ett annat upplägg av träningen. Mer cardio måste in iaf.
 
Ganska frustrerande med 0,6 kg kvar men det kommer väl någongång. Bara peppa gärnet helt enkelt!
Får även vara glad över att jag faktiskt har gått ner mer än 30 kg sen november ( dock är ju det med graviditeten, men ändå)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det går ju inte neråt hela tiden men man blir ju fucked up på siffrorna. Jag styrketränade på morgonen igår, aldrig igen. Åt som en häst runt 22 på kvällen så ja, nu var man ju carbsvullen + 0,8 kg imorse. Det händer grejer med din kropp men ibland gör den inte det på veckobasis bara. Om du vet du gör rätt så kommer du få ditt resultat, ha tålamod, ha verkligen det och var inte så hård mot dig!

Svar: Nae jag vet. Försöker inte tänka så mkt på det. Men vill ner mer i fettprocent och jag har väl haft turen att kunna styrketränat som jag gjort och köra resten cardio och ändå tappat fett eftersom jag samtidigt ammar men som sagt, kroppen vänjer sig ju med det med så =)
mittfatass.blogg.se

2013-05-31 @ 14:04:44
URL: http://heidika.blogg.se
Postat av: Anonym

Slow progress is better than no progress ! Du är grym!!

2013-05-31 @ 15:06:28
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0