Måndag och ny vecka

Då vare lite glest här igen. Haft massor och göra, förberett för A födelsedagskalas och även firat de och sedan  varit inställd på att jag skulle komma in på utbildningen jag hade sökt , vilket jag inte gjorde och de drog ner mig ganska många snäpp. Men bara och tänka om och jag har en reservplan. Fördelen är att jag kommer hålla på med "viknedgången" längre, dock vill jag inte de för jag vill komma dit nu, alltså där jag vill vara storleksmässigt. Känns som om hela hösten bara varit så utdragen och känns som om jag står så still som det bara går. Men jag ger inte upp, verkligen inte. Detta är min livsstil och jag älskar det. Dock har jag sett en liten kant/bulle på sidan högt uppe av skinkan/låret och det är hårt med! Sånt gillas.
 
Men nu finns det inga ursäkter längre. Veckorna ska rulla på nu med en liten ätardag på helgen. Detta ska gå för sig, så är det med det. 
 
Måndag och det stog ben på schemat. Härligt härligt. Har prövat raka marklyft med hantlar för 2a gången och kan säga att det känns så mkt mer för min del. 
 
Sen jag skrev sist har jag vilat tors, körde ett ben/rygg/bicepspass i fre då min bror var med mig på gymmet och vila lör och igår sön blev det bodycombat och gympa.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0