Snart 1 år sedan

Tänk att det snart är 1 år sedan våran korv kom. Imorgon 4.45 om man ska vara exakt. Bjuder på en härlig bild som är tagen på natten vid halv 3 på "lilla" jag. Haha snacka tungviktare. Blev + 26 kg och sen dess har jag tappat  + 37 kg (dock målmässigt räknar jag från ursprungsvikten) . Dock är ju det ett tag sen då det står jäkligt stilla just nu, känns de som iaf. Har en bild på mig själv samma dag som hon är ute på magen och ska ta en bild imorgon och lägga upp och se skillnaden.
 
 
Hängde på låset idag på gymmet för lite kondition. Senaste tiden när jag har härliga veckan så mår jag fruktansvärt dåligt. Har typ ont i hela kroppen och magen är som en ballong. Så det kände jag verkligen av det 45 minuterna jag verkligen kämpade mig igenom. Var tom tvungen o passa på o sova 1 timme när A gjorde de för o orka jobba på kvällen. Tråkigt det där att man ska behöva må så. Men är bara o kötta på. Vet att denna vecka kommer maten va som den blir då det blir kalas o liknande.
 
Annars då? Jag kan säga att gårdagensbenpass gav en jävla träningsvärk. Blir verkligen o lägga in nya övningen då det kändes som himla bra resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0