The past is in the past thank God it doesn't last forever

Måndag och morgonträning i vanlig ordning. Gillart! Gillar dock inte att det är två killar som ska träna tillsammans ungefär där jag ska va. Såg att de behövde cablen men jag tänkte verkligen köra klart annars skulle väl det tagit 100 år. Ben var det (även lite biceps) och dropsetade i både benpressen och cable back kicks. Det sög fint. Dock kände jag mig inte så jättefokuserad av någon anledning. Finns en övning jag vill testa nästa gång jag kör ben, vet inte vad den heter. 
 
Maten har varit kontrolerad och regelbunen och ätit det jag planerat. Sug? Nej! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Dina skor ♡

2013-11-12 @ 11:01:31
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0