Tisdag

Triceps och axlar fick sitt idag. Kan inte sluta tycka att det är så himla skönt och träna kl 6 på morgonen. Axlarna kom fram riktigt mkt under dagens pass. Bra fokus och mycket energi. Vet inte om de har med o göra att jag ätit så mkt de senaste dagarna, på gott och ont.
 
Känner att maten fortf går sisådär. Gjort matlådor, planerat maten men känns ändå som om det är något som går snett, typ som jag slappar till mig och sedan min jäkla krångelmage på det (ständigt uppblåst). Antagligen bara att sluta tänka på det så mycket så blir det nog bra. Har inte vägt mig på 2 veckor och känner att jag inte vill veta vad den står på heller. Känns som jag har plussat. Måste bara få fokus på maten till 100 %, så jäkla svårt är det inte.
 
 
(glömde och publicera detta igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0