Härlig dag

Imorse när frosten låg på så drog jag och mitt lilla hjärta ut på en promenad för att vakna till lite. Blev ca 6,7 km så det var riktigt skönt. Kan säga att jag har dyngträningsvärk från triceps/axelpasset i tisdags så det var riktigt jobbigt och dra vagnen upp för backarna.
 
Mamma var hemma idag så jag fick även slänga över A hos henne en sväng och fick mig ett benpass på gymmet. Försökte ta de flesta övningar i maskiner så armar o axlar inte fick sig så mkt då dom är så ömma. O jag som hade tänkt o  ha en vilodag idag, får bli imorn ist.
 
Har bakat lite men får visa imorn för datorn ska ju krångla varje gång man ska göra nått.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så smal!! U are awesome <3

2013-10-03 @ 22:02:03
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0