Helg och formbild på magen

Igår hade jag tänkt och ta en vilodag men var riktigt sugen på o dra mig till gymmet så gjorde det, tänkte att jag iaf kunde gå på löpbandet, men det blev ett jobbigt 45min konditionspass. Tummen upp. Riktigt svett när jag var klar.
 
Blev även kvällsträning idag med. Biceps, rygg, bröst och mage fick sitt. Kändes jäkligt bra. Kändes verkligen som mina mål kunde gå vägen.
 
Just de, snask/utemat är fortfarande inte intaget. Så grymt skönt, inte ens sugen på det. Dippade lite grönsaker igår kväll, annars inget märkvärdigt.
 
Jag tog en formbild på min mage igår när jag var på gymmet. Taskig bild dock men jag vågar inte lägga ut den. Aja, vågar kanske nångång. Vill ju ha och kunna titta tillbaka till.
 
Va massa mer jag skulle skriva men får väl ta det när jag kommer ihåg de. haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0