Måndag

Ojoj, både mamma/bebispass och zumba är gjort idag. Gick bara bra på båda. Dock känner jag att jag vill träna för mkt saker än vad jag tycker passar in. Zumban gjorde jag mest för jag tkr det är kul och bra instruktör. Men har inte egentligen tiden och sitta och boka upp mig på massa pass, känns även som styrkan kommer imellan, vilket jag absolut inte vill, nae bodycombat 2 dagar i veckan och sedan mina styrkedagar får det nog bli hädan efter, även om jag vill mer. 
 
Har insett att jag måste komma ner i storleken jag vill va innan januari, då livet kommer ändras me andra rutiner i vardagen och kanske inte kan träna precis som jag vill och kommer antagligen bli mest fokus på styrka då. Så nu gäller det att lägga på ett kol. Har tänkt att vara snask/utematfri denna månaden ut för att inte få i mig de onödiga. Dock undantag en dag då jag ska på dop och får se vad som erbjuds där men ska absolut göra det bästa och tänka mig för.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0