Måndagsben

Ja idag var vi uppe före tuppen och körde ben. Vilket otroligt jäkla grymt pass det blev. Jag verkligen kunde ösa på med vikterna och orkade konstigt nog mer än vanligt utan problem och jag körde ändå högreps de. Speciellt i knäböjen tog jag pb i utan några som helst svårigheter. Körde raka marklyft idag, inte gjort det något direkt innan förutom när jag testade lite i våras men då var jag så brutalt svankig efter graviditeten. Men man märker att coren har blivit så mycket mera starkare och svankade ingenting. Tog inga direkta jobbiga vikter där dock för ville verkligen få in tekniken ordentligt så stog bredvid spegeln och körde. Något som helt klart kommer läggas in mer i mina benpass.
 
Konstigt nog känner jag inte alls av passet från igår, vilket jag borde med tanke på hur mycket jag tog i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0