Några dagar

Ja nu har det gått några dagar igen. Tisdagens träning gick åt helvete(eller inte åt helvete men opeppnär jag var där o huvudet var dött), antagligen för att A vaknade hysterisk sisådär 3 gånger i timmen och tränade på kvällen, trött, kände mig folkskygg men kämpade igenom 5 maskiner för benen för att ändå få hålla igång dom. Körde ändå på bra vikter, utan o sänka eller så.
 
Igår var det äntligen bodycombat och energin sprudlade och jag fick äntligen testa på nya releasen. Hua! Dyngjobbig va förnamnet. Väldigt mycket olika slag och sparkkombinationen så tekninken var inte prio utan försökte mest hänga med. Men svett blev jag! 
 
Idag blev det morgonträning. Dagens pass påminde mig om varför jag åkt och tränat kl 6 på morgonen. Idag var det folktomt fram till 5 min innan jag skulle gå. Ingen folkskygghet, jag kunde köra mitt race utan problem. Love it. Så axlar och triceps fick sitt och det kändes kanon. Var redigt skakis i axlarna efteråt.
 
T har även tagit bilder på mig igen, på samma ställe i samma sportbh och trosor som innan. Jämnför jag med de sen innan är det väl ingen större skillnad bortsätt från att det är lite mer konturer som syns på magen. Ska göra ytterligare i november tänkte jag och så tänkter jag visa er då ist.
 
Nötanötanötaaaaaa!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så jävla snygg ! Längtar t jag kan köra den nya keografin på combaten också

2013-10-10 @ 14:07:47
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0