Söndag

Har inte skrivit på ett par dagar då jag och A blev riktigt magsjuka i torsdags natt och jag låg som en död sill hela fredagen, så vila blev det på riktigt. Men igår, lördag mådde jag prima så åkte till gymmet, hade turen att få väga mig igen och har kollat resultaten som jag tänkte skriva nåndag. Denna gång var det PTn på gymmet och han var impad över min muskelmassa, så det var kul och han tyckte jag skulle testa högreps ett tag framöver och det tänkte jag att jag skulle göra. Jag fick en sådan sporre av allt han sa och taggade till ordentligt på gymmet där det blev bröst,biceps och rygg. 
 
Idag var ju nya releasen på bodycombaten och den verkade grym(!), ja verkade, för efter ca 20 min började det stå mig upp i halsen och det vägrade ge med sig och jag bara kände hur jag verkligen behövde luft, så det var det passet. Jag var så jävla taggad och hade förbannat mkt agrrisiva tankar som jag behövde slå ur mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0