Fryser

Gud vad jag fryser nu förtiden. Inte klokt. Man märker så stor skillnad när man inte har "lika mycket fett" som innan. Usch, fryser konstant. Förr hade jag typ aldrig vinterjacka på mig ens för jag svettades ihjäl typ. Se hur det blir denna vinter. Nackdelen med att ha tappas så pass mkt kilon är att man måste köpa nytt typ jämt då inget sitter bra längre (visst ska väl inte klaga då det alltid är kul med nytt, men dyrt för mammapenningsplånboken ;)) Tänkte ta fram lite gamla kläder och se om jag kan ta lite före/efterbilder.
 
Annars då. Igår var en riktig vilodag. Tog inte ens en promenad. Tror kroppen behövde de. I måndags kväll var jag och A ute och gick på kvällen. Snackade massa gojja. Spöregnade så var som en dränkt katt när vi kom hem. men blev iaf 50 minuter i skapligt tempo.
 
Snart ut och gå med mitt hjärta och sedan på bodycombat ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0