torsdag och fredag

Blir o ta ifatt lite. Igår var jag på gymmet kl 6 på morgonen, ganska idiotiskt att jag ens åkte dit då sömnen har varit låg den senaste veckan då A har varit riktigt gnällig ( tror det är tänder på G) och sen kände jag av halsen. Körde ett lätt axel och tricepspass men var så jobbig o försökte gå 10 min på löpbandet men gick knappt framåt så istället drog jag hem mkt tidigare än vanligt. Onödigt o stå där när man känner sig hängig. Men kände inget med halsen på kvällen men tog de lugnt och idag känner jag inget.
 
Så var på gymmet nu på kvällen, blir lätt så folkskygg men försökte blåsa bort dumma tankar och körde på som om jag vore själv där. Dock ska ju gärna 3 killar stå och ta upp varje maskin i 100 timmar och vissa cableställen vare någe fel på, men jag försökte få det och gå så effektivt som möjligt och blev ganska tungt så är nöjd med passet med de förutsättningarna jag hade. Avslutade med 20 min redig pw. Härligt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker <3

2013-09-21 @ 00:17:55
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0