Kör, bara kör

Jag jag är riktigt laddad med det mesta just nu. Lixom helgen är typ över och jag har inte ens haft sug efter vanlig cola? Tänk att jag förr drack ca 2 liter coka cola om dagen, stört- jag vet! Har försökt o begränsa mig till det på helger men ska försöka dra ner på det ännu mer, även pepsi max. Känns som om det mest är rutin på det hela. Men ska inte sätta upp det som ett måste, utan mer fråga mig själv om jag behöver det. Jag tror på att förändra successivt istället för att sätta upp förbud och strypa allt på en gång. 
 
Sov till knappt kl 11 på fm efter nattjobbet. A hade precis somnat sin dagslur och jag var pigg och passade på att åka till gymmet. Trampade på crosstrainern på högsta leveln i 40 minuter och sedan avslutade jag med 10 min på löpbandet, PW blandat med löpning. Svettig var jag och det kändes helt underbart i kroppen. 
 
Så nu sitter jag här på jobbet igen. Hoppas på att få sova något imorn. På tal om jobbet. Många som har fått nys om min "förvandling" och alla är så imponerade och fattar inte att jag har gjort gått ner nästan 40 kg på egen hand. Jag ser inte något wow i det hela. Men alla har vi olika förutsättningar och olika mycket driv och vilja. Jag ser det nu bara som en naturlig del i min vardag.
 
Denna kroppshydda kommer aldrig finnas på mig igen. ALDRIG! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta åt dig!! Dt du har gjort är wow!! Tycker bilden här och hur du ser ut nu e mind blowing! Du e awesome

2014-04-06 @ 09:15:07
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

wow, man kan inte tro att det där är du!! har du fått mycket lös hud efter nedgången?

Svar: Nae jag känner inte igen mig på de där bilderna, känns inte som mig. Hm nja både ja och nej. Typ vid armhålorna äre väl lite löst o på magen, insidan av låren men ser ändå rätt okej ut men känner det nog mer. Sen tror jag styrketräningen har sina fördelar :)
mittfatass.blogg.se

2014-04-06 @ 21:03:03
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Jungarå

Det tror jag verkligen på! :D

2014-04-21 @ 17:48:06
URL: http://www.jfotografi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0