Rygg och baksida axel

Haha jag som var så sur igår, Jag kanske skulle ha kollat i RÄTT fack efter mitt träningsschema innan jag yttrade mig. Superduperglad tjej som hittade det. Dock bara de passen vi körde var klara men skulle ändå köra det idag så blev perfekt. Det var tungt som atten o mina stackars underarmar hade det riktigt kämpigt MEN fick så grymt bra kontakt i både ryggen och baksida axel så blev så himla glad! Styrketräning är fan livet. Jag älskar det så himla mycket. Marklyften kommer jag nog köra ganska lätt ett bra tag framöver för vill att tekninken ska sitta perfekt vilket jag känner att den inte gör just nu.
 
Så blev grötfrulle imorse som jag även hade äggvita, kvarg, hallon, kokos och lågkalori äpplemos på. Smakade riktigt bra och höll mig mätt länge faktiskt. Tröck även en riskaka med jordnötssmör på precis innan gymmet. Lunchen blev potatis, kyckling, broccoli, salladsmix och en skvätt kvarg som jag ej fick med på bild. 
 
Ser riktigt svullen ut på bilden men det bjuder jag på för mina AXLAR buktar utåt! Vilken känsla, ett av mina mål sen långt tillbaka. Skakade gärnet när jag tog bilden för var så slut i musklerna.
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0