Torsdag

Såklart var inte benpasset klart när jag kom idag (kan inte klandra honom då jag vet att han har häcken full) men gjorde inget heller för jag har haft sån jävla huvudvärk heeeeeeeeela dagen så har velat avlidigt på jobbet idag. Tänkte att jag åker upp o kör lite lugnt efter A somnat men den satt i vill jag lova o orkade knappt något. Men tror det är pga av inget intag av pepsi max. Är inte ens sugen men denna huvudvärk är rena döden. 
 
Men bollade lite mat med PT förut när jag skulle åka hem o han tkr jag ska trycka på ordentligt. Tycker jag gör det men ändå alltid hungrig! Går seriöst o tänker på mat hela tiden o är livrädd för o missa något så man inte orkar med dagen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0