Hepphepp!

Snart iväg till jobbet så passar på o skriver lite. I onsdags kväll blev det en på på 5,7 km. Den va så himla skön då jag hade jobbat fram till km 16 och sen suttit med redigering fram till efter kl 19. 

Igår blev det ett arm/magpass. Kände mig igår helt okej men känner att det är något som ligger o stör. Har iaf dragit ner lite på kolhydraterna o genast är min mage inte lika svullen som innan. Hm behöver dom ju men ska se till att jag bara får i mig i rätt val. 

Jag har fått mitt jobbschema för hösten o det ser kanon ut. Äntligen mer tid med min lilla tjej. Dock kommer hon inte vara på dagis som innan så nu blir det verkligen o lägga om träningstiderna. Tänker att jag väntar o ser hur det funkar o va kvar på vanliga gymmet men känner jag att jag inte kan träna som jag vill så får jag helt enkelt byta. Tiden med A är viktigast. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja dig ser riktigt bra ut!

2014-08-03 @ 20:36:28
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0