Sveeeeeeeeett!

Fy fan vad jag svettas hela tiden! Drog ju som sagt på BC igår efter jobbet men kan säga att jag efter att ha jobba för mkt och alldeles för mkt värme så var reaktionsförmågan inte den bästa. Haha. Garva fan åt mig själv men hängde med så gott de gick. Min rosa tröja var sjöblöt! 
 
Samma sak idag och då hade jag ändå shorts på mig på gymmet och kl va inte ens halv 20 och det bara droppade om benen. Blev rygg och baksida axel och avslutade med 10 tunga min på cardiowaven, Helt okej pass med tanke på värmen. Vet inte om jag har gjort något med ländryggen för skulle köra marklyft men kände verkligen hur ryggen verkligen inte var med mig. Hur den tog imot som bara den. Kände så även när jag skulle lyfta ett skåp här hemma för nästan en vecka sen o vågade inte ens lyfta den för de kändes så konstigt. Så körde bara sakta rygglyft på boll och då kändes ingenting som tur var. Får nog vara lite uppmäårksam på det där. Varit leeeeeedig idag utan något som har med jobb o göra så har varit död vid stranden, ätit bra, skippat glassen som alla andra mumsa på. Yey! Jobbar dagtid imorgon och då blir det nog bara ut o dra sig på banan om vädret vill o antagligen samma på onsdag för att sedan kötta styrka på tors och fredag då jag är LEDIG!!!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0