Tummen upp!

O där drog man till med ett cirkelpass idag. A hade med bokat det passet så blev taggad som bara den för i få träna med en vän. Satt nästan o sov på jobbet så var nära o avboka o ta vilodag men icke :D sjukt nöjd efteråt! Svetten spruta o det var riktigt härligt o få upp flåset. Vissa övningar fick jag ta lätt på då jag kände av ländryggen direkt. Men men. Så glädjen har funnits där idag med. Tänk om - tänk rätt så att säga. Sådant kan man leva på länge.

Imorgon blir det vilodag. Tror jag bara ska köra 5 pass denna vecka. Tror både huvud och kropp behöver tid för att orka med allt. Men snart är det en bättre vardag igen så det är bara o kämpa på. Klarar jag denna sommar med jobb från morgon till kväll ca 6 dagar i veckan o ändå klämt in träning nånstans så borde jag klara allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0