Bra pass

Åh idag vare ett såntdär pass som man verkligen förstår varför man tränar som man gör. Även om jag var dyngtrött efter att jag slutat jobbet 08 så kändes det så jäkla rätt att åka o träna efter att jag hade lämnat A på dagis. Det är min vardag, mina rutiner att få träna. Själva passet gick kanon och körde axel och tricepspass. Nötte bla dips och jag fattar inte att det kan gå så himla mkt bättre från gång till gång. Avslutade med 30 min på löpbandet. Känslan av att känna sig starkare och starkare för varje träningspass är så jäkla hälig och man märker att vissa saker i vardagen går så pass mycket lättare. 
 
Idag blire lite svulldag då jag har gjort en överaskning till T som han ej vet om. Hoppas på att jag bara håller mig till det idag och inte hela helgen.
 



Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Jäklar vad grym du är! Du inspirerar mig verkligen till att ta tag i min egen träning och skaffa gymkort.

2014-02-14 @ 11:56:27
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0