Onsdag

Här sitter jag en snabbis med träningsvärk i baksida lår och ända. Blev ett ben och magpass igår och gick ganska bra. Kände mig inte på topp pga hostan o antagligen för jag var där 06 också. Men avslutade passet med kissande hunden och jäklar vad de brände i skinkorna. 
 
Var även där imorse och brände av ett bra rygg och bicepspass. Så jäkla nöjd med en riktigt bra höjning i bicepscurl med stång och kändes som jag skulle sprängas i sista repset så mkt som jag fick ta i o jag klarade med hållning och allt utan att ryggen svek! NÖJD! Nu ska jag bara pressapressapressa och klara denna vikt utan problem!
 
Blir nog att jag drar iväg på lite bodycombat ikväll så jag får in lite kondition. Inte varit på det på 100 år känns det som pga jobb. 
 
Önskade jag kunde få en rättvis bild på rygggen men det syns en hel del där.

 
 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Jäklar! Grymt tränat och grymma myskler!

2014-02-12 @ 19:39:57
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0