Sliten

Guuuud jag känner bara hur sliten jag är! Måste verkligen få in en dag med typ ingenting o göra. Svårt dock. Idag har det gått i ett, jobbat, fotat, tränat, redigerat och myst med A där imellan. Kände att dagens 50 minuters konditionspass inte alls innehöll lika mkt energi som gårdagens. Antagligen för jag glömde ett mellanmål på em. Fy skäms på mig. Men imorgon när A är på dagis så ska jag passa på o köra ett ordentligt styrkepass. Mycket roligare en denna kondition men vägrar att stå o trängas bland maskiner och vikter på kvällen så då har det blivit löpband/crosstrainer men imorgon så! Annars bra och vettig mat idag med, ja bortsätt från att de inte blev något mellis, men älskar det flowet när maten känns så naturlig.

 
 

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Oj, tillåter er förskola att du är och tränar när du lämnat henne där? Vilken lyx i så fall!!!

Svar: Eftersom jag jobbar som vikarie så går hon 8-11 de dagar jag jobbar kväll/ är ledig så då åker jag vid den tiden :)
mittfatass.blogg.se

2014-02-05 @ 13:01:28
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0