Svettigt mage/benpass

Ja idag rann svetten på under mage och benpasset. Blev riktigt tungt så har lite känningar - i like! Var där vid 06 och hade bra med energi. 
 
Sedan for jag hem till min prinsessa så vi kunde käka frulle tillsammans. Jag gjorde gröt och den slank ner även denna gång och jag tyckte nästan att det var lite gott? Dock gjorde jag även denna gång bara på ½ dl fiberhavregryn och myyycket hallon, kanel och halv banan. Hade även lite kvarg i. Tänk om man kanske kan börja föredra gröt. Ja den som lever får se.
 
Nej nu ska jag umgås med mitt lilla hjärta fram till kl 14 sen blir det dagis och jobb. 



 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Gröt är nog någonting en lär sig att äta, precis som typ brysselkål (jag själv försöker lära mig det nu, hehe). Kram på dig!

2014-02-26 @ 03:29:39
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0