Torsdag

Igår var en såndär jobbdag när det kändes som jag skulle somna de sista timmarna men hade verkligen fokus att få komma hem o käka middag o sen ha ork till bodycombaten o det stämde alldeles bra. Massa starka slag och bra teknik så svettades en hel del. Kände mig riktigt slut sen efteråt.

Annars blev det ett ben och axelpass med Ts kompis och det gick helt okej för att köra med någon annan. Han pushade på mig ganska bra o äntligen kunde jag ta 10 kgs hantlarna i axelpressen så var riktigt nöjd. 

Jäkligt simpel matlåda som jag käka på jobbet igår men var riktigt god. Bulgur, nötfärsbiffar, tomat o lite hemmagjord mangosalsa gjord på mango, rödlök o chili. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0