Helgen

Ja då hade jag glömt skriva här.
Hade vilodag i torsdags som var välbehövligt. Efter jobbet var jag bara hemma o inte gjorde mkt alls efter A hade somnat. Händer ju inte så ofta. 

Fredags blev det ett axel och tricepspass som gick riktigt bra. Lättade på i dipsen. Fasen vad jag har fastnat för den. Fick bra tryck i armarna o fick några superkrafter o gjorde en jäkla höjning med 4 kg per hantel i axelpressen (!). Valde även att käka lite chips på kvällen då vi var bortbjudna. Inte alls mkt o det var kontrollerat. Kändes riktigt bra o hade ändå hållt uppe 24 dagar, dock kände jag att det inte var något jag hade missat direkt. Skönt! 

Lördag blev ett grymt konditionspass på 60 min och idag står combat på schemat. 




Kommentarer
Postat av: framifrån tack!

det är synd att du aldrig aldrig aldrig tar en helt normal bild på dig rakt framifrån!! jättebra jobbat osv... men man ser alltid smalare ut när man står sådär vriden som en medvurst (ofta med handen i sidan...) ;)

Svar: Haha. Det har jag en hel del av om du kollar tillbaka. Sen den som är i detta inlägg är för o se utveckling på arm/axel eftersom denna blogg är för min skull o och ganska så "osmal" pose vilket de flesta är kan jag tycka som jag har tagit här till bloggen . Men smaken är ju som baken.
mittfatass.blogg.se

2014-01-27 @ 08:25:28
Postat av: Tanta

Töntigaste kommentar jag sett från någon som inte ens vågar stå för sina åsikter, sluta läs om det är så jävla störande..

Mvh Irriterade tanta

Svar: Haha ja typ. Jag gör vad jag vill med min "dagbok" :)
mittfatass.blogg.se

2014-01-31 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0