Lördag

 O så vare lördag. Blev ett nice rygg och bicepspass imorse och nu på kvällen blev det en pw på 7 km. Lyx med en sambo som är ledig. Är så tacksam över att jag har en sambo som förstår att träningen är så viktig för mig och han vet hur bra jag mår av det. Sen är det ju ett litet pusslande då jag vill vara med A så mkt av hennes vakna tid, men det är därför man får träna de tillfällen man får. Hur är det för er med barn? Tycker ni det är svårt att få det att gå ihop?
 
Btw, var på ikea i linköping idag med Alex och så svängde vi såklart förbi på hälsofreak. Godaste maten! Hur mycket bra mat som helst och alla måltider står hur mkt kcal det innehåller. Hur nice är inte det? Borde finnas fler sådana ställen. Tog tacokyckling, vilket är bland mina favoriträtter just nu.
 
Har nu på kvällen lyxat lite med hallonpaj, gjord på hallon, havregryn, stevia, pyttelite margarin och en klick vaniljkvarg till det. Sjukt gott!




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0