Torsdag

Haha när jag skulle skriva rubriken kom jag knappt ihåg vare var för dag idag. Känner mig helt veckoförvirrad. I tisdags hade vi inskolning på dagis för vårat hjärta och valde även att ha vilodag så blev inte så mycker mer av den dagen. Igår hann jag med 7,5 km redig pw och på kvällen blev det combat. Båda "passen" gick riktigt bra  och svetten rann som bara den. Glömde skriva de tror jag men strax innan jul så tkte jag känna att muskeldelningen hade gått ihop o  i söndags när jag var på combaten med nya releasen så tänkte jag testa o köra den maglåten som var med typ bara olika crunches och magen fick sig en riktig jäkla chock så kunde inte ens göra armhävningarna efteråt och samma sak igår när jag testade o köra genom maglåten på combaten. Satan alltså. Måste nog börja lite försöktigt med just det då jag typ bara kört statiskt innan i över 1 år. 
 
Aja, idag skulle vi vara med nån timme på dagis och sedan skulle vi lämna henne där i 1 timme så jag och T passade på att åka och träna en snabbis. Blev ca 35 min styrketräning så blev inte så jättemkt o göra men fick ett halvskapligt rygg och bicepspass. Se om jag smiter iväg på lite spinning ikväll. 
 
Annars kommer fröken att gå på dagis 8-11 varje dag förutom de dagar jag jobbar dag då och det blir perfekt för mig och åka o träna i lugn och ro ;) 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggaste paret!

2014-01-09 @ 16:44:36
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Louise

Har följt din blogg ett tag nu, och måste säga att du är en väldigt stor inspiration för att se, att det verkligen är möjligt att ta tag i sitt liv :)

2014-01-09 @ 23:58:53
URL: http://viktigalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0