Träning i lugn och ro

Åh idag lämnade vi A på dagis och jag åkte o tränade direkt och kunde för en gångs skull träna med samvete i lugn och ro. Så var där i två timmar och körde axlar, triceps och mage. Va så himla nice. Tungt! Körde dips och det gick jäkligt bra idag och testade i sista setet att byta band o det var grymt jobbigt men känns som om det går bättre o bättre för varje gång. Yey!
 
Jag har sådan jäkla motivation just nu så det är inte sant. Min jobbigaste dag på veckan är här -fredag!  Har ju så jäkla svårt o begränsa mig när jag har ätardag. Förra helgen var snaskfri och hoppas även denna ska bli så. Hoppas att mina nya träningskläder kan hålla mig borta. Bla ett par svarta tights från Better bodies. Skulle vilja ha alla deras byxor. Hade ju camotightsen i somras men dom är på tok för stora så går inte ens o använda nu. Man skulle kunna tro att de är små i stl men är dom icke. Ganska lågt skurna men sitter ganska bra i midjan på min dallermage.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Jungarå

Åh najs! Vill oxå ha

2014-01-10 @ 21:30:32
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0