Utveckling

Älskar att känna utveckling inom träning. Orka tyngre vikter, bättre kondition, ja allt. Som idag. Körde ett ben och axelpass. Körde dock bara 3 övningar för ben/rumpa men blev många set och riktigt tungt. Stört att de tog mig över 1 år att komma tillbaka till de vikter jag körde i benpressen innan jag vart gravid. 200 kg är nu taget igen.
 
När jag körde axelpress med hantlar så gick det som en dans och kändes knappt. Ökade flera kilo och tog PB i det med, vilket jag har haft svårt med innan. Man blir ju så glad!
 
Sen på em blev det lite mer än 40 min riktigt grisig pw/löpning. Riktigt bra tempo i båda och kroppen bara flög fram.
 
Annars är jag jäkligt mör i hela överkroppen och märks att jag har rört på mig väldigt mkt de senaste dagarna. Så imorgon blire en vilodag så kroppen får återhämtas lite. 
 
Även fixat simpla matlådor för veckan så det är klart så det inte ska bli något sjunkande blodsocker - värsta jag vet!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0