Äntligen är känslan tillbaka

Åh verkar som om rätta känslan är tillbaka. Idag vaknade jag och kände mig pigg och inte som om jag hade blivit överkörd av en ångvält som jag har känt de sista veckorna. Tog mig faktiskt till gymmet o hade sådan bra känsla och energi när jag var där. Usch har nästan varit rädd för mig själv när jag varit där nu i veckan o haft så trälig känsla men antagligen för jag inte mått bra. Bra kontakt i både rumpa, lår, och armar. Magen blev de sisodär med. Orkade dipsen helt okej. Gjorde om lite bland benövningarna. Känns som om jag skulle behöva göra om min upplägg igen med andra övningar nu. Känns som om jag nu kört samma för länge. Hoppas min kost kommer tillbaka där den har varit för tycker det har slagit slint med fika o konstig mat den senaste tiden. Hatar att den blir sån obalans så fort man är sjuk/ej kan träna.
 
Imorn är det bröllop men funderar på o samla lite energi i form av en tidig morgonpromme. Nästa vecka ser mörk ut vad de gäller träning.
 
Är så sjukt osugen på varm mat just nu så till lunch tog jag vad som fanns i kulen så de fick bli stekta ägg, skinka, tomat och en klick kvarg som jag blanda ihop till en ända stor blandning. Supergott o enkelt. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0