Benpass

När jag slutade jobbet förut drog jag driekt till gymmet för ett ben, arm och magpass. Tycker det är så kul att man ser sådan utveckling. Idag när jag körde bicepscurl i cabeln så såg jag sådan stor skillnad i profil över armar och axlar. Fick nästan en liten chock. Tur att speglar och bilder finns de dagar man känner att hjärnspökena svämmar över. Bytte band idag på dipsen och klarade nästan utan problem 10 rep. Det går framåt! Dock känner jag att jag måste få något annat upplägg på benen för jag vill känna att de svider o bränner utav fan där men det gör jag inte nu. Störde mig nästan på det idag. Dock gick knäböjen kanon iaf. Någon som vet något köttigt upplägg/bra övningar för röven som de vill dela med sig så hojta!
 
Just nu känner jag att maten inte är riktigt prio. Kör mest bara lite sunt förnuft och känner av lite "ledighet" o njuter av livet. Dock ständigt svullen mage istället menmen. Snart äre höst igen o vanliga rutiner. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0