Mkt jobb

Ja de har varit mkt jobb för min del. Blev en tidig pw i onsdags morse innan jobbet. Jobbade kvällen, jourade och jobbade sedan dagen igår. När jag kom hem igår valde jag faktiskt att ta en vilodag. Dock kunde jag ju inte hålla mig helt sysslolös så började måla en garderob till A. Svetten dröp fint ändå.
 
Imorse på min lediga dag for jag till gymmet till öppning. Blev ben och mage. Helt otroligt. Kan lasta på lite varje gång i knäböjen o jag älskar det! Jag hade shorts på mig idag med o jag såg ut som en drängt katt när jag var klar. Det bara rann om mina ben. Jag måste verkligen lägga om min styrketräning lite så fort sommaren har lagt sig på hyllan för känner att kroppen har vant sig men låter de vara såhär tills vidare då jag inte känner att all min tid kann läggas på gymmet som jag vill nu när jag har alldeles för mkt jobb. Som imorn, jag har heldagsbröllop och gymmet är bara öppet under tiden jag är borta o ska till gekås på söndag så är samma sak där. Hoppas att de kan vara något positivt ändå o ha lite mer vilodagar såhär ibland.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vilka ben du har fått!

2014-07-29 @ 23:33:44
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0