Perfekt med ledig dag!

Åh jag var verkligen överlycklig med ledig dag idag. Ställde ingen klocka (okej, fröken här hemma vaknade ju tidigt ändå men ni fattar), bara kopplade av på morgonen och njöt av o bara få vara med min tjeja. När hon hade somnat tidigt på fm så for jag till gymmet. Så jäkla underbart o få åka dit utan stress i lugn o ro. Blev ett bra pass för bröst och axlar. Har sett att lite blodådror på axlarna börja smyga sig fram. Alltid något. Älskar verkligen att få träna. Prio är verkligen inte o få en snygg kropp (även om det är ett stort plus o man nojjar mycket) utan att få må bra, känna glädje och energi. 
 
Så nu på kvällen drog vi av milen, jag o A. Får ta vara på den lediga tiden man har. Skönt o koppla av lite ute i luften. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0