Tisdag

Ligger i skrivande stund i sängen o kan inte sova efter kvällsjobb. For till gymmet imorse när de öppnade eftersom jag var tvungen o sitta med redigering hela dagen innan kvällsjobbet. Smackade på ett bröst och axelpass. Lite ökningar blev det allt. men känner att mitt vardagsliv tär på mig just nu. Lr vardagsliv o vardagsliv. Jobbar från jag vaknar till jag ska sova typ 5-6 dagar i veckan o ledig 1 helg på hela sommaren. Så nolife snarare. Så bara längtar tills jag är tillbaka i vanliga rutiner, framförallt mer tid med min fina tjej o mer fokus på träning. Känner bara just nu att det är ett måste för jag har verkligen inte egentligen tid o träna eftersom jag typ aldrig kopplar av. Men så länge fortf glädjen finns där när jag tränar så ska det väl gå. Samma sak med maten. Jag lider i värmen. Vilket betyder att maten är ofokus, vilket betyder äter lite på dagen o mycket på kvällen. Ständigt svullen mage o känner hur allt bara dallrar på mig. Haft några riktigt dåliga fettodagar o bara känt mig så jäkla fet o ful. Igår morse när jag åkte till gymmet var jag astagg eftersom jag inte hade varit på gymmet på 2 dagar pga jobb o kom dit o träffar en gammal kollega som bara öste beröm över mig o tkte jag såg vältränad ut. Blev ännu mer tagg men när jag stog sen på gymmet så bara vände de o fy satan så jäkla eländig jag kände mig. Bara fett o helvete. Försöker intala mig själv att det är många faktorer som spelar in så just därför känner jag såhär o tror verkligen det kommer bli bättre när jag är tillbaka i vanliga rutiner igen. Så bara o hålla ut nu! Nej nu ska jag sluta o bara skriva en massa skit o försöka sova igen för imorn är det jobb 7-16 o sen hem o redigera hela kvällen o hoppas på o kunna bli klar för hoppas på o ge mig ut på en kvällis ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0