Tisdagsträning

Igår morse drog jag till gymmet vid öppningsdags o rev av bröst, axlar och mage. Lite ökning i bänkpressen va nice. Hade bra med energi trots att jag hade sovit pissdåligt. Måste lägga om mitt schema snarast känner jag för måste måste få variation. 

Sitter på jobbet just nu och har lite lugnt. Jobbade 10.30-22 igår och 7-21 idag och sovit dåligt i natt igen så är fruktansvärt seg. Så idag blir det såklart vilodag och imorn när jag slutat jobbet måste jag få komma ut o röra på kroppen. Dock lite osäker på om det blir styrka eller om jag bara ska ge mig ut på milen senare på kvällen .  Saknar ihjäl mig efter mitt lilla hjärta så vill ju spendera så mkt som möjligt med henne medans hon är vaken. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0