Måndag

Åh här har jag äntligen landat i soffan med fullrulle hela dagen sen 05. Försöker o inte stressa över allt jag har just nu för det är för mkt än vad man egentligen klarar av men tänker att jag tar en sak i taget. O nu behövde jag lite lugn o ro så landade framför BL såklart. Blev 1 timmes skapligt rask promenad imorse innan jobbet. Kunde tyvärr inte åka till gymmet idag eftersom jag har jobbat, varit med mitt lilla hjärta, sen redigerat, sen fotat o sen redigerat igen. Men imorn morgon innan jag lämnar A på dagis så hinner jag med! Woho snacka om lycka av att få längta till gymmet.  Jag kan ju inte förstå att man inte kan gilla o åka dit. haha. 
 
Även igår kväll blev det ca 8 km promenad. Var bakis som fan hela dagen men det hade släppt sen på kvällen o behövde luft. Jag är så sjukt glad över att jag dricker väldigt sällan. Så mkt skit som man får i sig. Det klarar jag mig verkligen utan men var sjukt kul o komma ut med lite vänner. Nej nu ska jag kolla vidare på BL.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0