Torsdag + fredag

Man kan ju tro att jag börjar bli dement när jag glömmer i skriva här hela tiden men så är icke fallet (vad jag vet).
 
Igår så åkte jag o tränade vid lunchtid precis innan jag skulle gå på kvällspasset. Så blev ett litet halvstressigt pass men de va effektivt. Lastade på ännu mer i knäböjen och kände att jag kunde ha lastat på ytterligare ännu mer. Tänk att bara med lite mental hjälp så vågar jag nu köra utan smithen. Jag bara älskar det!! Körde även armar och mage också. Fullt med folk vid lunchtid men jag körde på som om jag vore själv. Kön känsla. Hoppas de släpper nångång att man faktiskt duger osm man är.
 
Men iaf, jag har träningsvärk från alla träningspass denna vecka. Haha. Tror min sommar kommer bli så att de blir 3 dagar gym o resten kondition av något slag för att jag ens ska kuna klämma in allt mellan jobb/foto/barn/utflykter. 
 
Så i morse blev det 6,5 km apjobbig PW. Traskade på i ett bra tempo.
 
Fick förövrigt ett jäkla konstigt infall o skulle ha både godis o glass på kvällen så åkte till affären o köpte. Tröck i mig det. Fatta inte ens varför de hände. Så dagen efter hade jag en redig svullen mage såklart men måde inte alls dåligt över att jag hade käkat de.Så som bilden visar så finns de konturer även om jag är svullen. Happy girl. Den kanske nångång ger med sig den också även om den är sjuuuuuuk sladdrig i huden.




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0