Bra benpass men dålig dag

Körde ett benpass direkt efter att jag lämnat A på dagis. Var ett riktigt tungt pass och mycket energi. Hade så jäkla ont i skinkona och ner i baksida lår när jag var klar. Älskar verkligen övningen glute bridge, speciellt när det är aptungt och man tar i för allt vad man har och skinkorna verkligen hatar en, då, då äre härligt! Känner att både fram och bakisda lår börjar forma till sig en del och även på sidorna av skinkorna buktar det lite här och var.
 
Jag vet att det går framåt men idag har jag haft en riktigt skitdag. Kännt mig allmänt trött, flabbig, stor och jäkligt förvirrad vart jag är nånstans storleksmässigt och det har gjort att jag varit riktigt irriterad/besviken på mig själv över att jag lät mig bli så jäkla stor som jag varit då jag inte tror att jag kommer kunna nå de mål jag verkligen vill med träningen då överflödig hud inte sammarbetar som jag vill och det suger riktigt hårt just nu. Ska jag vara ärlig hatar jag det riktigt mkt faktiskt. Även om magen är "platt" så är den så jäkla påsig. Det är väl både övervikt och graviditeten som har orsakat det. Klandrar inte graviditeten på något sätt för hon är verkligen det bästa som finns men tänk om man bara kunde ha varit lagom i kroppen innan, haft en snällare utgångspunkt. ÅÅÅH! Jäkla skit. Så googlade på bristingar förut och något som gjorde mig lite lugnare var att det kunde se så himla mycket värre ut än vad det gör. Hoppas på att morgondagen känns bättre. 
 
Nae nu ska jag käka dagens sista mål och sedan ladda batterierna för att jobba 7 dagar i rad med riktiga hästpass. Helgen blir 12timmars så blir vila båda dagarna då gymmet bara är öppet de tider jag jobbar på lördag och på söndag skulle de bli jäkla stressigt och då skulle jag inte träffa A från fre em till mån morgon så de få timmar jag hinner va med henne på söndag betyder allt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0