Fredag

Träningen fixad för idag. Blev axlar/triceps/mage. Hoppas att denna skit som är i kroppen försvinner nu när jag ska vila två dagar nu i helgen. Lite halft ofokus pga av de men dipsen gick framåt iaf. Kände som om jag kunde givit så mkt mer om jag bara fick känna mig "frisk" men det kommer väl hoppas jag. 
 
Vägde mig idag o om man räknar från när Alva föddes har jag tappat mer än 40 kg. Ganska stört. Se om jag når 40gränsen från min ursprungsvikt också. Är inget som jag måste eftersom jag inte tkr vågen säger så mycket men om jag fick "välja" så har jag en liten gräns som skulle vara kul o se och då har jag ynka 1,4 kg kvar. Skulle kännas häftigt o få se den siffran på vågen för kan faktiskt inte ens minnas när jag vägde de, men som sagt inget måste.
 


 

Kommentarer
Postat av: Den anonyma bantaren

Har läst din blogg och följt den sedan 2011, alltså 3 år nu? ganska galet. Har nog aldrig lämnat en kommentar dock, men ville bara säga att du är så grymt duktig! Du är verkligen en förebild, och en sjukt bra träningsinspiration. När man själv inte känner att man har tid att träna liksom, du har du barn, jobb och lyckas ändå klämma in väldigt många träningspass.

Har själv börjat blogga precis, för jag känner att nu är det på riktigt. Där du är nu, där ska jag vara i framtiden, att kunna gå in och skriva att det bara är 1,4kg kvar. Heja dig! :)

Svar: Nejmen oj vad roligt. Ja det har ju varit lite långdraget för mig. Vad roligt att höra. Det gäller bara att planera och se möjligheter. Jag prioriterar inte tvn som många gör o vips har man där 1 timme för träning istället. Klart du kommer vara där, det gäller bara att fokusera och hitta en balans och en träningsform man tycker om och samma med maten. Lycka till =)
mittfatass.blogg.se

2014-03-08 @ 22:09:14
URL: http://denanonymabantaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0