Happy feeling

Just nu sitter jag med en underbar känsla, en känsla som bara vill skrika rak ut att du klarar fan vad du vill! O så är det, typ iaf. Oavsett om vägen blir lång eller kort så går det beroende på vad man har för förutsättningar. Nu menar jag inte bara träning utan med allt. Dock har träningen hjälpt mig och se saker och ting på ett annat sätt och jag älskar att få känna så! För jag vill verkligen inte vara eller må som jag en gång gjort. 
 
Annars då? Precis hemkommen från bodycombat och helvete vad det var grisigt jobbigt. Dom hade satt ihop olika låtar från tidigare releaser och de kändes fasen som om de hade valt de jobbigaste låtarna. Svetten dröp och jag var lyckligare än någonsin typ. I slutet tog det verkligen imot haha. 
Annars är matlådorna gjorda för veckan. Kommer behöva göra en omgång till till helgen eftersom jag knappt kommer vara hemma så blir vila både lör och sön.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0