Onsdag

Åh jag är så glad. Jag ska göra ett fotojobb för mitt gym och som betalt ska jag få PT-timmar. Hur perfekt är inte det? Så den 2/4 ska jag köra med PT för första gången. Jag stog o pratade med honom en ganska bra stund idag när jag var på gymmet och han tkr jag har en sund inställning till mat och träning. Han förstog mig precis vad jag menade med att träning är som terapi, att man tränar för väldigt många olika anledningar. Han tkte även jag hade ganska bra upplägg som jag hade nu och ska väl utgå lite från det när han ska göra mitt träningsschema. Dock tkte han de var förvånande att jag hade kommit så pass långt med min kropp eftersom jag har cola/pepsimax som beroende tyvärr men är mkt mer kontrollerat idag än vad det har varit. Men han trodde jag hade den kroppstypen som lätt lade på sig muskler.
 
Sådant gör mig verkligen så himla glad när man har varit så himla trött och stressad. 
 
Ja annars var det ett riktigt slaktarpass idag. Älskar det! Tror jag får en ny favvomuskel varje gång jag tränar haha. Men kändes riktigt mycket i ryggen idag. Chinsen gick skapligt, enarmsrodden gick perfekt och var tungt som fan. Bicepsen har verkligen poppat. Det syns så himla tydligt när jag kör "bamsen" i cabeln. 
  
 
Som denna bild, är det ens jag? Jo sorgligt men sant. Jag kommer aldrig mer se ut så, det vet jag. Jag älskar hur jag lever idag till skillnad från då, hur jag orkar med allt idag till skillnad från då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0