Rygg/biceps

Äntligen en morgon och träningsdag med massa energi. Igår när jag var med på gympan med jobbet var jag helt förstörd redan efter halva passet. Var även trött nästan direkt efter lunch. Blir så arg på mig själv när man känner såhär men nu kan jag nog ana varför, tar på mig för mkt o göra helt enkelt. Allt jag gör multitaskas och jag går från ett jobb till ett annat samtidigit som man har hand om Alva och sedan prioiritera träningen i de luckor som finns och sedan allt annat som har med vardag och hem att göra. Gah, blir så trött på mig själv. Men idag var det en lugn dag med bara träning och badhusbesök med mitt hjärta som var inplanerat. Det var så skönt och solen var ju framme med. Käkade lunchen ute och bara kände hur energin fylldes inom mig. 
 
Men ska försöka varva ner lite. Man måste inte ha häcken full. Ska försöka njuta lite istället och ta vara på tiden. 
 
Ja dagens pass gick iaf bra. Jag känner redan av i ryggen så det är skönt. Chinsen gick lite bättre men fy fan vad det går trögt framåt till skillnad från dipsen. Älskar känslan av att känna sig starkare och starkare. 
 
Nae nu ska jag fortsätta redigera lite bilder och sedan sova för att träna vid 06 imorn :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0