Veckan springer iväg

Ja då går ju dagarna på som vanligt.
 
Blev lite för mkt av det goda under dagen jag besökte Ullared men var fullproppad med energi tills onsdagens pass kan jag lova. Brände av ett asbra pass för axlar, triceps och bröst. Flera ökningar. Har mer än dubblat mig i axelpressen och jag älskar det! Är även inne på det tunnaste lilla bandet som går på dipsen och jag pörvade att bara hänga utan något men vågade inte släppa. Vill ju bara nööööööööööta dips hela tiden typ. Så fick även härlig träningsvärk där efter.
 
Torsdagen blev ett bra pass det med för ben och mage. Tungt och härligt. Lite ökningar här med. Efter att ha avslutat med dropset i benpressen så vill man bara självdö lite. Blev även vattengympa med jobbet på kvällen så kände riktigt mkt i musklerna som jag hade träningsvärk i.
 
Nu på morgonen blev det ett ryggpass. Även det gick bra. Älskar när träningen går så bra. Längtar tills nästa vecka då mitt träningsschema ska börja.
 
Här kommer lite bilder från veckan. Nej nu måste jag åka till jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0